Visos įmonės turi sandėlius, nesvarbu, mažesnis jis ar didesnis, tačiau užsakytas, pagamintas prekes ar įvairias žaliavas padėti, laikyti kažkur privalote. Jei esate nedidelė įmonė, sandėlis taip pat nebus labai didelis, tad ir prekių bus laikoma nedaug, tarp jų nepasiklysite, bet jei esate stambesnė įmonė, sandėlis bus kur kas didesnis, vadinasi, ir prekių ar žaliavų daugiau laikoma, taip pat ir pasimesti, pridaryti klaidų žymiai lengviau. Tam skirtos ir puikiai pasitarnauti galinčios – sandėlio valdymo sistemos. Šios sistemos padės suvaldyti prekių kiekį, užsakyti jas tiesiai iš tiekėjo, siūlančio mažiausią kainą. Tokiu būdu sumažinami įmonės resursai prekių pirkimui, žaliavų sandėliavimui bei išvengiama užsakomų prekių dubliavimosi.
Kaip tai veikia įmonės veiklą? Šiuolaikinės išmaniosios technologijos, pavyzdžiui tokios, kaip brūkšniniai kodai, jau nekalbant apie mobilius įrenginius, leidžia efektyviau atlikti visas reikalingas operacijas sandėlyje ir taip netrikdyti darbo. Tai labai praverčia tada, kai prekė atkeliauja į sandėlį, darbuotojas nuskenuoja tam tikrą brūkšninį kodą su visa prekės informacija, tačiau šiai, po kažkurio laiko pasimetus, būtent pagal sistemoje užfiksuotus duomenis galima pasižiūrėti ir labai lengvai atrasti prekės sandėliavimo vietą.
Taigi, kaip matome, sandėlio valdymo sistema suteikia galimybę vienoje vietoje turėti visus duomenis apie kiekvieną prekę, gamintoją, taip pat visą informaciją apie užsakymus, lėšas ir terminus. Nesvarbu ar ta informacija naudositės iš karto, ar po kurio laiko, sistemoje visada tai galėsite surasti ir pasižiūrėti, patikrinti. Žmogus tai gali pamiršti, bet sistema – ne. Iš tiesų, sandėlio valdymo sistemos palengvina darbuotojų veiklą ir sumažina galimų klaidų tikimybę įmonėje.